Monday, July 25, 2016

چگونه از چنگ وزارت جهنمی اطلاعات فرار کردم ؟مهدی نوری – تلویزیون رنگارنگ


من یک توضیح بدهم که برنامه ۲۰-۸۰ در واقع تلاشی است افشاگرانه ، روشن گرانه بر فعالیتهای رژیم جمهوری اسلامی حداقل در۲۰- ۳۰ سال گذشته و اتاق فکری که در واقع  پرورش دهنده افکار مجزا، ازتفکرات آخوندهای داخل رژیم است .

درواقع بالای سر حکومت جمهوری اسلامی است ، بالای سر ولایت فقیه و همه ارگانهای مختلفی که در مملکت وجود دارد اتاق فکراست . درواقع به قول خودشان راهبری میکندحکومت را، این اتاق فکر درمیان تمام برنامه ریزی ها که همه علیه منافع ملی مردم ایران است و بخشی به منافع سیاستهای ملی جهانی است ، با روانشناسی کار میکند. برای پیش برد اهدافش آدمها رو، موقعیت ها را، سازمانها را، ا رگانهای را که میخواهند در آن رخنه کند، روانشناسانه برخورد میکند. بعنوان مثال اگر بخواهیم به این     ۲۰ و ۸۰بپرداریم و آدمهایی که به قول این ها در این کاتاگوری قرار میگیرند. فرض کنیم اگر آدمی مورد نظرش است،  نگاه میکند که اگر او تمایلی به قمار دارد، بهر حال آن کسی که  باید به این آدم نزدیک  بشود و ارتباط بر قرار کند باید برود توی قمارخانه و کازینو، تا با این آدم باب دوستی و یا باب ارتباط بازکند و ….

بهر حال هرکسی را، روانشناسی میکنند وروی آن چیزهایی را که فکر میکنند نیاز آن آدم است، وارد میشوند،خیلی ها شهوت دیده شدن دارند .دوست داره طرف دیده بشه، حسن رهبری بهش دست بده، میایند آنرا بهش میدهند،  ارتباطاتش را با کانالهای تلویزیونی برقرار میکنند، سایت اینترنتی برقرار میکنند، مجموعا خوب همه شون، پول دوست دارند، پول ابزار تعیین کننده ای است،  بشکل های مختلف به آنها پول تزریق میکنند، ولی همه این ها را در یک جبهه قرارمیدن ،جبهه ای که حفظ منافع کنه برای حکومت اسلامی،

No comments:

Post a Comment