Saturday, July 30, 2016

سجاد (کیانمهر) سرتیپ پاسدار نیروی تروریستی قدس و شبکه جاسوسی آن ؟



سجاد (کیانمهر) سرتیپ پاسدار نیروی تروریستی قدس و شبکه  جاسوسی آن ؟

خبرگزاری آلمان در تاریخ ۹ آوریل۲۰۱۵ برابر با ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ دادستان کل فدرال آلمان علیه دو تن  به نامهای میثم پناهی و سعید رحمانی به اتهام جاسوسی علیه سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت خبر داد
مجاهدين-شوراي-ملي-مقاومت
متعاقبا دادستان آلمان، درتاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۱۵ دستور بازداشت میثم پناهی را صادرکرد . میثم پناهی درتاریخ ۲۹  اکتبر در برابر دیوان عالی آلمان قرارگرفت و به او تفهیم اتهام شد.
پس از ۹ ماه تحقیقات قضایی گسترده، محاکمه علنی میثم پناهی و سعید رحمانی در دادگاه آلمان شروع شد. پس از دو ماه رسیدگی و۹ جلسه علنی، برغم تشبثات گسترده وزارت اطلاعات و نيز بسيج مزدوران در اروپا مزدور ميثم پناهي كه از سال ۱۳۹۲ به جاسوسي عليه مقاومت ايران مشغول بوده به ۲ سال و چهار ماه زندان و پرداخت هزينه هاي دادگاه محكوم شد. مزدور ديگر، سعيد رحماني از اين پيش تر به ۱۰۰ روز كار اجباري محكوم شده بود.
لینک به منبع –  اطلاعیه
بلافاصله بعد  ازدستگیری میثم پناهی ، وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس ازطریق سجاد به تکاپو افتاده و با بسیج سایر مزدوران وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس تلاش گسترده ای را برای نجات مامور دستگیر شده و ۵ نفر دیگر که مورد بازپرسی پلیس قرار گرفته بودند، همچنین برای جلوگیری از ترس و ریزش سایر مامورانش آغاز کرد.
سجاد شخصا با تک تک مزدورانش در خارج کشور تماس گرفته و از آنها خواسته بود که، با نامه نویسی و شلوغ کردن و جوسازی، تلاش کنند تا مانع ترس مزدوران روحیه بشوند
http://bit.ly/2aiFiIo

No comments:

Post a Comment