Monday, July 25, 2016

سقوط انسانیت به معنی واقعی و کامل آن


بعدازظهر جمعه رسول درد شدیدی داشت بر اثر ضعف جسمانی نمیتوانست کاملا روی پا بایستد برای همین زیر بغل او را گرفتم و به بهداری منتقل کردم البته مامور بدرقه زندان (کریمی) با ما بود وقتی به او اطلاع دادم که رسول حالش خوب نیست با دو جا تماس گرفت ظاهرا میخواستند او را طوری به بهداری انتقال دهند که در هیچ یک از صورت وضعیت های اعزام در نگهبانی و بهداری نامی از اعتصاب غذا برده نشود. در برگه اعزام نگهبانی نوشته شده بود مددجو رسول حردانی فرزند… حجت اعزام به درمانگاه… و در برگه اظهارات بهداری فقط نوشته شده بود مددجو رسول حردانی ممانعت از سرم تراپی… اما از اینکه اعتصاب غذاست چیزی نوشته نشده بود رسول میخواست اعتراض کند گفتم چیزی نگو تا ببینم اون شتر سواری دولا دولا تا کجا ادامه دارد سپس دکتر بخش که لباس سبز رنگ با آستین کوتاه بدون دکمه به تن داشت با نام کاظمی بسیار غیرحرفه ای و غیر انسانی بدون اینکه دستگاه فشار را به صورت کاملا اصولی روی دست رسول بگذارد فشار را گرفت و گفت ۱۱ روی ۷ من هم وانمود کردم چیزی از این دم و دستگاه اطلاع ندارم، گفتم چگونه است آقای دکتر خوب است یا بد؟ گفت خیلی عالی است!!
گفتم آقای دکتر ایشون ۲۱روز است که غذا نخورده است و فقط چای خفیف با یک حبه قند میخورد آن هم برای اینکه مغز و کله اش از کار نیفتد الان هم کلیه درد دارد اما مسکن به او میزنی؟

No comments:

Post a Comment